îndepărtarea fricii

„Curajul nu înseamnă lipsa fricii, ci capacitatea de a o depăşi”. Trăim într-o lume duală, în care încercăm să eliminăm prin opoziţie ceea ce nu dorim. Paradoxul în lucrul cu sentimentele negative stă în faptul că încrâncenându-ne să le eliminăm, ne concentrăm, de fapt, mai mult pe ele şi le dăm, astfel, mai multă energie care să le alimenteze şi să le amplifice.

Acesta este un exerciţiu de procesare a fricii.

Dacă 10 milioane de indivizi ar putea să facă acest exerciţiu timp de doar 5 minute, o singură dată în viaţă,  planeta ar putea intra  într-o realitate vibraţională superioară. Frica este un exemplu clasic de energie grea, stagnantă, care coboară foarte mult starea energetică a corpului şi care difuzează (câinii o „miros”) cu mare uşurinţă, impregnându-se şi propagându-se.

Exerciţiul original se poate găsi pe: http://ascension101.com/en/fear-processing-excercise.html

Fear Processing Exercise, by Inelia Benz

Puteţi face aceste exerciţiu oricând, în orice moment simţiţi frica.

Pentru rezultate optime, este bines ă îl faceţi într-un spaţiu liniştit, privat, şi să vă întocmiţi o listă de frici sau temeri.

Staţi aşezaţi sau culcaţi, confortabil, cu spinarea dreaptă, şi închideţi ochii.

Inspiraţi profund şi lent în abdomen, apoi expiraţi cât de rapid puteţi.

Repetaţi: inspiraţi lent, apoi expiraţi cât de repede puteţi.

Şi încă o dată: inspiraţi încet-încet, apoi expiraţi repede.

Acum continuaţi să respiraţi în ritmul propriu.

Scanaţi-vă corpul fizic din cap până în picioare, ca să găsiţi energia fricii.

Căutaţi frica. Dacă nu o puteţi găsi, citiţi din nou lista de lucruri de care vă temeţi. Apoi scanaţi-vă din nou corpul.

Odată găsită frica în corp, priviţi-o.

Nu o analizaţi. Doar uitaţi-vă la ea.

Permiteţi-I să fie acolo.

Permiteţi-I să existe.

Permiteţi-I să crească şi să fie.

Ar putea fi un discomfort fizic, ca un nod, o durere, o localizare de energie, sau printr-un gând sau o amintire, sau ar putea fi pur şi simplu emoţia fricii.

Doar uitaţi-vă la ea.

Observaţi-o.

Simţiţi-o.

Permiteţi-I să fie aici.

Şi spuneţi-i: “Frică, eşti binevenită aici.”

Bine ai venit aici.

Primiţi frica şi permiteţi-I să crească.

Lăsaţi-o să se facă din ce în ce mai mare.

Lăsaţi-o să crească, şi iar să crească… atât de mare cât poate ea,

Lăsaţi-o să fie atât de mare pe cât se poate.

Lăsaţi-o să se exprime către voi.

Dar nu o analizaţi.

Permiteţi, pur şi simplu, orice s-ar întâmpla.

Fie că vin cuvinte,

Gânduri,

Amintiri,

Urmaţi-le şi dacă se schimbă în altă emoţie,

Sau îşi schimbă locul în corp.

Orice ar face, deschideţi larg uşa pentru noua exprimare. “Eşti binevenit aici, gândule… eşti binevenită aici, emoţie, sunteţi binevenite, cuvintelor, amintirilor, eşti binevenită aici, teamă.”

Eşti binevenită aici.

Priviţi-o.

Observaţi-o.

Acum, permiteţi-vă să vă apropiaţi şi să îmbrăţişaţi frica, indiferent ce expresie şi-a ales.

Daţi-I lumină şi iubire, permiteţi-I să existe.

Mulţumiţi-I pentru orice serviciu v-a făcut, pentru că a fost cu voi atât de mult timp.

Acum, eliberaţi-o în Unime. Permiteţi-I să se ducă, liberă, înapoi în Sursă.

Respiraţi , acum, profund.

Când inspiraţi, inspiraţi lumină şi iubire. Şi când expiraţi, permiteţi acelei lumini şi iubiri să meargă şi să umple spaţiul în care era înainte frica.

Acum respiraţi pur şi simplu, profund şi lent.

Inspirând lumină şi iubire, iar când expiraţi, permiteţi acelei lumini şi iubiri să se extindă în întregul corp şi în afară, în jurul vostru.

Acum, scanaţi-vă corpul de la vârful degetelor de la picioare până în creştetul capului, ca să vedeţi dacă a mai rămas frică. Dacă da, repetaţi imediat exerciţiul. Vă reamintesc etapele:

Observăm frica.

Îi permitem să existe.  Este binevenită.

O îmbrăţişăm în Lumină şi Iubire şi îi permitem să se re-unească cu sursa.

Respirăm Lumină şi Iubire, care se extend în şi în jurul corpului.

Dacă nu mai simţim în corp frica, putem folosi lista ca să repetăm exerciţiul, sau putem să îl terminăm acum, deschizând ochii şi întinzându-ne bine-bine.

Repetaţi acest exerciţiu în fiecare zi, în următoarea săptămână…. Sau până nu mai există frică în viaţa voastră.

Anunțuri

Un comentariu la “îndepărtarea fricii

  1. Pingback: îndepărtarea fricii | healthnutmumblog

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s