Brand experience de şanţ

E o zi de lucru ca oricare alta… vin către casă, e aglomerat, intersecţie în T, am prioritate. O maşină de agent de distribuţie colantată complet cu imaginea berii Burger şi un număr de Bihor 08…. îmi taie cu graţie calea. La volan, o domnişoară blondă vorbeşte la telefon şi nu răspunde la flash cu scuze de vreun fel – nici cu avariile, nici cu vreo mânuţă ridicată. Poate la Bihor nu se poartă comunicarea între şoferi.

Sângele meu de fost şef de flotă se revoltă. Pe fundul maşinii e o adresă de pagină de internet pe care, când o deschizi, scrie în construcţie. Mă cuplez la 380 de volţi şi a doua căutare pe internetul mobil furnizează un număr de centrală. Nu zic care, dar deja e previzibil cine e firma mumă. Îmi răspunde o domnişoară ameţită, care spune un alt nume de firmă, cer cu persoana care se ocupă de flota de maşini (of, am folosit cuvântul „flotă”) şi îmi spune că nu există aşa ceva. Întreb de cine se ocupă de agenţi, mi se face legătura şi urmează conversaţia aiuritoare de mai jos:

– Bună ziua, dumneavoastră vă ocupaţi de flotă?

– Nu.

– Dar de agenţi?

– Ce vreţi să ştiţi?

– Am în faţă maşina unui agent de la dumneavoastră, care face măgării prin trafic.

– Păi de ce mă sunaţi pe mine? Sunaţi la poliţie!

– Nu vă supăraţi, este o maşină branduită cu marca dumneavoastră de bere.

– Şi ce dacă? Dacă a făcut ceva, sunaţi la poliţie. Dumneavoastră ştiţi la CINE aţi sunat? Aţi sunat la COMERCIAL! (şi o spune de parcă aş fi sunat direct în biroul personal al Papei Francisc).

– Pe dumneavoastră nu vă interesează cum este reprezentat brandul Burger? 

– Eh, doamnă, Tarzani de şosea…

– În cazul ăsta, mai degrabă o Tărzăniţă.

– ce să facem… aşa conduce românul…

Discuţia nu duce nicăieri, este evident.  Nu vreau să fac nicio asociere cu marca-mamă, care face băuturi cu chimicale. În timpul dialoigului, maşinuţa de Burger trage pe dreapta, lângă un minimarket de sat, ca să ia banii şi să mai facă o comandă de bere la doi litri pentru oameni cu bani puţini. 

Omul de la telefon, care reprezenta comercialul, cum vorbea el despre apoteoza funcţiilor într-o companie, era complet interesat de vânzări şi nu-l durea nici măcar în cot de ce fac maşinile lor, pe care s-au dat bani buni, de vreme ce erau înregistrate în judeţul mamă, alţi bani pe brandingul maşinii… Sunt sigură că nu am nimic în comun cu targetul acestei mărci, care merge pe jos, iar dacă conduce, cel mai probabil e vorba de o Dacie papuc second hand.

Berea e de doi lei, şi marca e tot de doi lei, ca să nu mai vorbim de comercialul de un leu cin’zeci. 

O scriu pentru tine, cel care o citeşti, pentru că ei sigur nu se sinchisesc să îşi evalueze imaginea pe canalele new media.

6 comentarii la “Brand experience de şanţ

  1. M-am amuzat de ceea ce ai,, relatat..”….ai fost frustrata si ai refulat…(uneori face bine)….dar tot tu ai afirmat (cu un citat ); Gandhi zicea că dacă vrei schimbarea, trebuie să FII schimbarea…..si unde sunt puse in practica ceea ce ,,predai ” La Pisicka în Atelier.(..unde este compasiunea, toleranta ????….,,..sau ,reprogramarea mentala în scopul dezvoltării personale. ) sau spui poveti frumoase pe bani multi…(.trist dar adevarat…..)

    • EU SUNT schimbarea. Respect regulile de circulaţie. Transmit şi altora, prin postări mai mult sau mai puţin pline de umor.
      Şi, spre deosebire de tine, zugrăvesc. Nu critic. E a cincea oară când menţionezi banii, profit de ocazie ca să îţi spun că e un mod sigur de a-i îndepărta din viaţa ta. Abundenţa se obţine prin asimilarea modelelor. De exemplu, Mercedesul vecinului meu, cu siguranţă, nu se va defecta prea curând, având în vedere că îl binecuvântez zilnic ca exemplu de abundenţă.
      Despre poveştile frumoase pe bani mulţi, te rog să evaluezi ceea ce experimentezi. Sau să consulţi opiniile celor care au experimentat deja şi şi-au schimbat viaţa. Resentimentul poate genera doar manifestări nedorite :).
      Cu drag,
      Pisicka

  2. Multumesc de raspuns…. dar cred ca am produs confuzie.;..Nu ma intereseaza banii(am ajuns la o maturitate in care i-am pus pe planul doi;traiesc intr-o tara in care societatea este bine structurata .spre deosebire de Romania in care factorul primordial este de a detine bunuri materiale cu orice,, risc..”..sau sacrificii….subiectul insine este ca din 2012 au aparut multi ,,Fake Guru”care dau sfaturi sau pretind ca detin,, adevarul absolut ” despre cum sa ne purificam sufletele sau energia ,cum sa ne aliniem la vibratia universului (practic amestecind toate la un loc culmind cu meditatia ….etc.etc.. iar ca efectul sa fie scontat sa le si cumparam micile ,,obiecte magice „iar daca nu sunt destul de credibili ne sugereaza alte situri a altor ,,GURU ”…..De fapt pentru ce am nevoie te toate aceste ,,discursuri sau ateliere ???
    De ce as avea nevoie ca cineva sa-mi spuna cine sunt EU CU ADEVARAT???? am fost si suntem in continuare manipulati de religii ….de ce crezi ca mi-ar face bine sa ma las manipulat acum de un coach;
    ,,Aici găseşti tot felul de lucruri şi lucrări menite să te dezvolte, să te crească, să te lumineze. Totul pentru creșterea ta interioară
    Mission
    Aducem oamenilor pacea interioară…Description
    Brand personal, comunicare verbală şi non verbală, terapii alternative, meditaţie şi cunoştinţe ezoterice, un buchet întreg de alternative pentru regăsirea identităţii într-o lume care ne spală pe creier şi ne fură timpul acela, al nostru, atât de preţios.”………Eu..sunt un spirit liber intr-un corp de om si nu ma limitez la lumea materiala…..fiecare experienta traita este ca un dar de la Creator pentru a evolua… fiecare dintre noi avem experienta noastra …ce ne-am face daca am asculta de toata lumea care ne vrea binele????(acelaşi îndemn pe care l-am tot dat săptămânile astea: nu ezitaţi să schimbaţi serviciul, casa, maşina… şi cam tot ce ar mai trebui schimbat. E un moment bun )….. unde si in ce ar mai fii experienta???? De fapt tot ceea ce am scris este de a te convinge ca traim intr-o lume incare fiiecare avem propiul nostru drum sau experienta sau evolutie spirituala sau Karma sau armonia dintre fizic, psihic şi destin.

    • Dacă aşa stau lucrurile, nu ai nevoie de nimic din pagina asta, ar trebui să îţi fi găsit deja liniştea, armonia şi Puterea interioară. Nu-i aşa, Gabriell?… Nu ai nevoie de niciun guru (e cuvântul tău, nu al meu). Îţi doresc Lumină, Iubire şi Bucurie pe drumul tău de descoperire personală.

  3. Multumes de raspuns;ai dreptate nu am nevoie de acesta pagina si nici de Guru .Guru (Definitie) este un termen sanscrit pentru „învățător”, „ghid” sau „maestru spiritual”, în special în religiile indiene.[1] Tradiția hindusă guru-shishya(maestru-discipol) este o doctrină religioasă milenară transmisă de la învățător la discipol, gurul fiind acela de la care discipolul primește inițieri și învățături în disciplina spirituală. Poate de un coach DA! ,ca sa nu ma ratacesc in drumul meu de descoperire personala……multumesc infinit…..

Lasă un răspuns

