Biletul roşu

Îmi plac mult tradiţiile care îmbină tehnicile de reprogramare personală cu practicile ceremoniale. Cred că Magia aceea caldă, bună şi adevărată există, iar creatorii ei suntem noi. biletul roşuProbabil aţi auzit despre tot felul de metode în care putem face visele să aterizeze în viaţă, iar cele orientale mi se par foarte potrivite pentru subconştientul nostru de europeni.

Lucrând într-o seară cu un grup, am folosit metoda biletului roşu. Ideea este să îţi scrii intenţia pe bilet şi să parcurgi o practică de încărcare, conştientizare, fixare şi detaşare faţă de obiectul dorinţei. Nu e scopul acestei postări să facem asta, iar pentru cei care doresc, vă spun de pe acum că o vom parcurge în ultima joi din anul 2013.

Ceea ce s-a întâmplat a fost că aveam şi eu un bilet roşu. Pe care m-am tot gândit ce să scriu. Fiecare dintre noi are scopuri şi aspiraţii personale în viaţă şi toţi avem lucruri la care vrem să mai muncim ca să le putem materializa. Şi, parcurgând lista care îmi poate alimenta sufletul, sau realitatea imediată, nu am putut scrie nimic pe bilet.

Am realizat că biletul roşu perfect, dar perfect, este cel pe care nu scrie nimic. Fireşte că am un obiectiv mare, final, general. Nu avea ce căuta pe bilet. Iar cele mici, intermediare, particulare parcă nu se puteau califica la alegerea pentru biletul roşu. Şi atunci…. ce ar trebui să scrie pe Biletul Roşu? Probabil subtitrarea biletului meu gol este că accept cu încredere şi primesc cu bucurie toate cadourile pe care mi le face Viaţa, Universul, Dumnezeu, pentru că ştiu că, după ce dezleg fundele şi despachetez aceste cadouri, o să ştiu ce să fac cu fiecare dintre ele. Fie că sunt clipe de durere sau de extaz, fiecare dintre ele e util pentru ceva. Nu primim niciodată piese de rezervă, şi talentul e să le poţi integra, folosi, pune la lucru pe fiecare dintre ele în maşinăria enormă care se numeşte EU şi la care lucrăm, neobosit, din clipa în care am luat prima gură de aer ca să ne pregătim de primul ţipăt. Grozav ar fi să putem mulţumi pentru fiecare dintre aceste cadouri.

Ador biletul meu roşu.

Lasă un răspuns

