Imagine

claritate

claritate

Trei metode simple, de respiraţie, pentru ieşirea din confuzie:

10 minute de claritate

Funcţionează când aveţi emoţii, când aveţi de luat decizii dificile, când, pur şi simplu, nu mai ştiţi pe ce cale să o apucaţi.

Iată cum se fece: 

1. spatele drept, picioarele pe podea, depărtate la lăţimea umerilor, mâinile în poală

2. închideţi ochii, respiraţi adânc de câteva ori.

3. pentru concentrare, vă puteţi pronunţa intenţia – de pildă Subconştientul şi supraconştientul meu vor rezolva [problema X] înspre binele tuturor celor implicaţi.

4. simultan, închideţi ochii şi gura, vizualizaţi Lumina Albă cum intră prin creştetul capului şi umple corpul, în timp ce inspiraţi profund pe nas şi umpleţi întregul torace şi abdomen cu aer, în timp ce vă spuneţi „cu fiecare inspiraţie accept doar energia pozitivă şi simt calmul, concentrarea, relaxarea. ”

5. Opriţi respiraţia pentru cinci secunde

6. Simultan, expiraţi pe gură timp de cinci secunde, vizualizând un şuvoi de energie întunecată care iese din gură, ca atunci când suflaţi într-o lumânare şi vă spuneţi „cu fiecare expiraţie eliberez toată energia negativădin mine, din jurul meu şi ataşată de mine”.

7. repetaţi de 4 – 6 ori.

8. când doriţi să terminaţi, puteţi bate din palme sau pocni din degete, ca să vă reconectaţi la spaţiul fizic înconjurător.
 

Respiraţia pentru claritatea minţii

med maini

Închideţi ochii, relaxaţi umerii, puneţi mâinile în poală, căuş, cu degetele mari aitngându-se uşor. Mandibula uşor relaxată, bărbia trasă puţin înapoi pentur alinierea coloanei vertebrale, limba atinge uşor cerul gurii, în spatele incisivilor superiori.

Respiraţi uşor, normal.

Folosind mâna dreaptă, blocaţi nara stângă cu degetul arătător şi respiraţi pe nara dreaptă. Respiraţia intră şi iese uşor, constant, atenţia este concentrată pe nări. REpetaţi încă de două ori.

Continuaţi încă trei timpi cu nara dreaptă închisă în acelaşi fel,m cu degetul arătător, respirând pe stânga. Deci am respirat prin nara stângă şi cea dreaptă de câte trei ori.

Ultimele trei respiraţii se fac pe ambele nări, lent, egal şi lin, aducând mâinile la loc în poală.

Opriţi-vă pentru câteva secunde, apoi expiraţi puternic pe ambele nări, menţinând atenţia pe respiraţie.  Continuaţi să respiraţi normal şi meditaţi timp de câteva minute. 

Energizarea

Când aveţi nevoie de un energizant, când vă simţiţi împrăştiaţi, somnoroşi sau ameţiţi în miezul zilei, sau aveţi nevoie să vă concentraţi, puteţi încerca următoarea tehnică a respiraţiilor segmentate: 

  • Şezând cu spinarea dreaptă, închideţi ochii şi concentraţi-vă privirea pe punctul dintre sprâncene. Bărbia, ca şi mai sus, uşor retrasă.
  • MÂinile în poală, ca mai sus, sau în poziţia de meditaţie.
  • Tragem puternic aer pe nas, ca şi când am aspira ceva, expirând normal. Apoi schimbăm şi inspirăm normal, expirând cu putere. folosiţi cicluri de câte 4 respiraţii şi continuaţi alternanţa timp de cel puţin trei minute.

Respiraţia pe nara dreaptă

Acest exerciţiu încălzeşte, creşte vigoarea şi capacitatea de proiecţie. Se foloseşte când trebuie să fim gata de acţiune sau trebuie să îndepărtăm pânzele de păianjen în care ne-am încurcat.

  • Ca şi mai sus, şezând cu spinarea dreaptă, vă concentraţi pe punctul dintre sprâncene.
  • închideţi nara stângă cu degetul mare , toate celelalte degete în sus, mâna cealaltă în poală.
  • Ţineţi gura închisă şi respiraţi profund şi conştient pe nara dreaptă.
  • Păstraţi-vă corpul relaxat.
  • Continuaţi cel puţin  3 minute.

Claritate.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s