69 şi cartofi prăjiţi

Circula mai demult un banc cam tâmpiţel, dar plin de substanţă:  care e poziţia tantrică nr. 70? Răspuns: 69 şi cartofi prăjiţi.

Şi aşa şi este 😀

Mă învârt, din weekend încoace, printre discuţii referitoare la cupluri şi sex. M-am izbit de ele la seminarul cu copleşitor de multe femei în comparaţie cu puţinteii bărbaţi, apoi la cursul pe care îl predau începând de azi, şi problemele sunt tot timpul aceleaşi.

Ce vrea celălalt? Chiar aşa, ce vrea de fapt, şi ce pot eu să îi ofer? Răspunsul cel mare e afecţiune, iar formele sub care se livrează nu sunt totdeauna siropoase şi pupăcioase.

Uneori, poate fi „trezeşte-mă mâine dimineaţă, înainte să pleci”, doar ca să te conducă până la uşă şi să îţi spună Darling, să ai o zi bună. Adu bani acasă, eu am treburi de făcut pe aici.

Alteori poate fi un masaj pe un spate obosit… sau, când vii de la serviciu, o întrebare diafană : vrei ceva bun de băut? Desigur, fetelor, nu vă supăraţi dacă pe lângă bere vă cere şi telecomanda. Bărbaţii îşi spală creierul de chestiile de la serviciu alergând printre canale şi urlând la nenii care aleargă pe iarba verde după o minge.

Prietenul meu îmi spune că îi plac băuturile româneşti, cele făcute în casă, pentru că au gust de dragoste.

Şi, la urma urmei, despre asta vorbim, nu? Vorbim despre semnele mici, dar sigure. Când sare să îţi aducă telefonul mobil care sună şi face încă un ceai şi pentru tine.

Despre atunci când ai suficientă înţelepciune să îi dai spaţiu când are nevoie de el. Să plece cu prietenii, să se ducă şi să se arunce cu paraşuta sau să se scufunde într-un film până adoarme.

Iar apoi poţi să îi pregăteşti ce îi place cel mai mult. Cartofii prăjiţi. Şi restul. Fiindcă iubirea e peste tot şi trece prin toate locurile… inclusiv prin stomac 😀

Lasă un răspuns

