Karma relaţiilor

Aşa nu se mai poate.  Deja mă întîlnesc cu oameni care îmi spun, cu toţii, acelaşi lucru. Sunt captivi într-un tipar. Poate fi un tipar al partenerului „greşit”, sau un tipar al singurătăţii, sau un tipar al iubirii neîmpărtăşite.

Oricare ar fi tiparul, există, vorba ceea, o explicaţie.

Ea se bazează pe teoria reîncarnării, aşa că, dacă nu credeţi în asta, daţi un click pe dreapta tab-ului şi închideţi site-ul acum.

Dacă, însă, credeţi că sufletul poate migra dintr-un tărâm în altul, dintr-un corp în altul, peste spaţiu şi timp, atunci s-ar putea să găsiţi o explicaţie mulţumitoare a lucrurilor care vă nemulţumesc în viaţa particulară.

Primul lucru de care trebuie să ţinem seama este că ne explorăm o faţetă de relaţie în fiecare viaţă. Cel mai adesea, cei cu care aveţi o relaţie de iubire v-au fost părinţi, copii, maeştri, protectori în vieţile anterioare. Femeia de care te-ai îndrăgostit acum ţi-a fost, poate, fiu data trecută :D.

Asta schimbă fundamental felul în care vedem această relaţie, nu? Venim cu un capital de iubire pe care l-am uitat, intrăm în viaţa asta mărşăluind cu bocancii peste sufletele celor cu care ne întâlnim, apoi ne mirăm că nu suntem iubiţi, apreciaţi, ocrotiţi şi înţeleşi. De multe ori, relaţia în care intrăm este o oglindă perfectă a ceea ce am oferit noi până acum- fie în întâlnirile precedente, fie în episoadele pe care le-am trăit în această întrupare.

Dacă am părăsit data trecută, ne putem aştepta să fim părăsiţi.  Dacă am trădat data trecută, ne putem aştepta să fim trădaţi.

Un alt lucru important este că aceste episoade au tendinţa să se repete întocmai. Bărbaţi care îşi aleg acelaşi tip de femeie, doar cu alt chip, în relaţii succesive. Femei prizoniere ale unui model repetitiv de bărbat care, de obicei, nu este cel ideal. Aici, trebuie să înţelegem că lfiecare dintre aceşti oameni prezenţi în viaţa noastră este o lecţie, un prilej de perfecţionare. Dacă nu înţelegem lecţia, o mai primim încă o dată. Şi încă o dată. Şi iar. Şi iar. Până trecem examenul.

Cum poţi înţelege o lecţie? E simplu. Să te uiţi obiectiv la ce se întâmplă. Obiectiv nu înseamnă „celălalt e de vină şi eu nu am greşit cu nimic”. Obiectiv înseamnă să înţelegi care e natura problemei. Ce anume din comportamentul tău o favorizează. Apoi îţi sufleci mânecile şi te apuci să lucrezi la acel comportament.  Iei frumos pila şi îţi şlefuieşti asperităţile, umpli cu iubire toate „găurile”, într-un cuvânt, te dezvolţi. Pot da exemple de oameni cu care am lucrat în felul acesta şi care, după un an, vin şi spun: „mi s-a schimbat viaţa.”, aşa că mai e loc de speranţă 😀

La nivel convenţional, trebuie să fim lucizi când ne îndrăgostim. Sau când intrăm într-o relaţie socială cu cineva. Este acel cineva un cineva care mă apreciază? Care mă face să mă simt o fiinţă specială, deosebită, minunată? Cu care mă simt în largul meu? De la care am ce învăţa? Dacă da, luaţi loc în bancă şi primiţi-vă lecţiile. Dacă nu, nu vă mai plângeţi că tiparele se repetă.

Amintiţi-vă că aceşti oameni ne sunt oglinzi… de aceea, cea mai importantă lecţie este:

Să ne amintim să emitem douăzeci şi patru de ore din douăzeci şi patru acele sentimente, senzaţii şi gânduri pe care vrem să le simţim din partea celor care ne înconjoară.

„frecvenţa” înaltă a stărilor emoţionale şi mentale pozitivă va tria, de la sine, partenerii profesionali, sociali şi intimi care nu sunt potriviţi stării noastre de armonie… şi iată cea mai importantă lecţie. Eşti ceea ce gândeşti.

2 comentarii la “Karma relaţiilor

  1. MICHAEL NEWTON PH. D.
    CALATORIA
    SUFLETELOR
    STUDII DE CAZ ASUPRA VIETII DINTRE VIETI) este o carte care sper ca o vei citi cu placere.

Lasă un răspuns

