Eşti ceea ce cumperi?…Omul Nou: omul Obiect.

În atmosfera eterică de sărbători creată în minunatele noastre mall-uri, descopăr o creaţie vizuală care, personal, îmi creează sentimente vecine cu oroarea.

O familie în care capetele oamenilor sunt înlocuite de OBIECTE. Ce frumooooss. Nu îmi place să vorbesc despre teoria conspiraţiei, dar.

Ceasul, inelul şi ursuleţul. Or something. Familia fericită. Poate că nu sunt eu prin target. Dar… noi suntem formaţi din obiectele pe care le cumpărăm? Trebuie să cumpărăm obiectele ca să fim trecuţi în rândul oamenilor?

Mi se pare o inversiune spectaculoasă. da, este şocant, ceea ce e unul dintre obiectivele comunicării vizuale. Dar ar trebui să fie şocant-incitant, nu şocant-deconcertant. Mie nu îmi mai vine să cumpăr nimic după ce văd această mare explozie de creativitate ieşită din capul vreunui băiet care a consumat puţin peste limită whisky cu red bull.

Lasă un răspuns

