De Verde

La 13 ani, am primit cadou o rochie făcută dintr-un tricot strălucitor, imprimat verde, cu lalele mari, roşii şi galbene. Rochia era cu talie căzută şi fusta semi-cloche. În rochia aia am dansat blues cu primul amor al vieţii mele, cu ochii strâns închişi şi storurile trase.  Am purtat rochia până nu s-a mai putut purta, deşi verdele nu era culoarea mea.

Următorul lucru verde în viaţa mea au fost nişte pantofi. pe vremea în care tot ce era pe tine trebuia să fie asortat, iar un pantof verde la o rochie neagră era de neconceput, ei bine, eu aveam pantofi verzi. Apoi viaţa mea s-a plimbat între roşu, negru şi gri o bună bucată de timp, până s-a schimbat în albastru şi violet.

Atunci am întâlnit-o pe Fata Verde. Aterizată ca o marţiană pe canapeaua din livingul meu, fata verde, cu şuviţe verzi de păr şi jacheta de piele verde, îmi comunica ceva sălbatic, firesc, nestăpânit şi dominant. Din şuviţele verzi curgea puterea.

Azi, de ziua, ei, m-am trezit cumpărând din supermarket numai lucruri verzi. De fapt, am remarcat asta când am ajuns acasă şi le-am scos din sacoşa verde. Deşi era aproape patru şi nu mâncasem decât o felie de pâine cu ciuperci şi ardei de dimineaţă, şi m-a copleşit cel mai ciudat sentiment: că ea, Zâna Verde, trimite un fel de vibraţii nevăzute celor cu care poate comunica şi îi infuzează cu culoarea asta de iubire şi bine universal. Drept care mi-am făcut cea mai verde salată pe care am făcut-o vreodată şi nu mi-a mai trebuit nimic altceva.

În fond, cred că aş putea să o consider ca pe un fel de tort. Verde, fireşte.

Un comentariu la “De Verde

  1. Pingback: Petreceri pentru antisociali « The midnight frenzy

Lasă un răspuns

