exerciţiu de branding personal

Încep cu nişte exemple de branding de pe stradă, unele interesante, altele stupide. Ce ai putea spune despre oamenii care poartă etichetele următoare?

De fapt… felul în care e perceput un brand poate să se afle la polul opus lucrurilor pe care le comunică. Să îl luăm pe acest Tudor de Dolj, care a decis că poate oferi tuturor tot ceea ce doresc. Autosuficienţă evidentă, dublată de felul groaznic în care şoferul cu eticheta respectivă conduce pe străzile Bucureştilor. Ego fără substanţă, spre deosebire de prima imagine. Da, îi plac maşinile tari. Da, ştie să se strecoare în furnicarul melcos al metropolei de carton în care vieţuim.

Prefer acestui tip de afişaj brandingul sincer, românesc al lui Priceputu.

La urma urmei, totul depinde de eticheta pe care alegem să o purtăm. Şi etichetă înseamnă ansamblul de mesaje pe care le trimitem în afara noastră.

Aşadar… vă provoc, din nou. Care e imaginea care v-ar reprezenta? Puteţi să o trimiteţi aici, şi promit să comentez fiecare imagine, sau puteţi să o fotografiaţi, desenaţi, povestiţi şi apoi să îi rugaţi pe prieteni să facă acelaşi lucru. Comparaţi ce aţi făcut voi cu ce au făcut prietenii voştri despre voi, şi veţi constata cât de mare e diferenţa.

De aici porneşte brandul personal, ca demers. Cum armonizezi ce eşti cu felul în care eşti perceput? Cum faci să afirmi lucrurile în care, într-adevăr crezi? şi, în fond, cât curaj trebuie să ai ca să poţi face asta?….

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s