Brandingul personal, ca metodă de cunoaştere

e foarte interesant cum oamenii mari, mai puţin sau mai mult conştienţi de cine şi ce sunt, încep să se frământe când sondezi în valorile, motivaţiile şi introspecţiile lor.

Cel mai greu e să dăm jos tot voalul gros de sentimente care ne înconjoară uneori ca o tornadă şi să ne gândim la rece cine suntem, cum ne văd ceilalţi, cine am vrea să devenim. Iar când ajungi la sinteză lucrurile devin de-a dreptul complicate.

Important este să poţi sonda. Am făcut asta împreună cu Leaders şi oamenii pe care i-a adus în spaţiul nostru neconvenţional de training. Am văzut profiluri extrem de interesante, unele mai mature, altele mai cutezătoare. Voi reveni cu un email peste vreo lună să vedem dacă branduleţele pe care le-am sădit ieri au de gând să crească mari.  De pus îngrăşământ, am pus. De udat, am udat. Păcat că grădinarul nu poate trece pe la fiecare copăcel, ca să vadă ce face, decât din când în când. Dar poate ne spun copăceii, pe comentariile de la blog, ce la mai fac rădăcinile şi tulpinile şi frunzele şi fructele, tot din când în când…

Lasă un răspuns

