License plate branding, sau trufia revizitată

Într-o bună dimineaţă, m-am decis să aleg numere frumoase pentru maşina mea. Numere de înmatriculare care exprimă ceva. Fireşte, prima opţiune nu era disponibilă, aşa că a intrat o alta.

Important e că asta a declanşat un proces de reflecţie asupra felului în care oamenii se branduiesc – pe calea asta, printre altele.

Aşa că am început să adun plăcuţe de înmatriculare care mi s-au părut amuzante. Fireşte, pentru că am cedat tentaţiei de a ridiculiza opţiunile proprietarilor de automobile, am fost pedepsită: suportul de plăcuţă de număr din faţă s-a desprins, am pierdut atât numărul cât şi patru ore pe la poliţie ca să capăt un nou tiraj.  Aşa că prezint numerele care mi-au atras atenţia, subliniind că nu le ridiculizez, ci doar încerc să ghicesc la ce s-a gândit cel care le-a comandat.

Primesc cu plăcere sugestii sau alte propuneri de plăcuţe capturate prin trafic 😀

Lasă un răspuns

