reportaj de acum şapte secole

Muzica medievală continuă până târziu, în plină lună plină. Terasele gem, e două dimineaţa şi nimeni nu are vreun gând de culcare.

De dimineaţă, la obligatoriul iaurt (organizatorii gătesc dumnezeieşte, dar, din păcate, ardeleneşte, adică tot cu carne) din Billa, puteai vedea o imagine cel puţin insolită. Un cavaler cu ditamai sabia îşi lua o sticlă de Coca Cola de pe un raft ca să o pună pe pâinea feliată. O domniţă din trupa Arcaşilor, cu arcul pe umăr, negocia cu fructele din lăzi. Eu târâiam poalele de mătase ale robei cu phoenix şi dragon, adusă tocmai din Nepal.

Astfel încât băbuţele ocazionale de vineri dimineaţă au petrecut mai mult timp în Billa ca să se uite la noi, extratereştrii, iar noi, extratereştrii, am produs astfel, iată, vânzări record pe o zi de vineri dimineaţă la Billa „de pe centru”, cum spun sibienii.

Un început normal pentru o zi în care am vândut poveşti pe bile de cristal colorat, am ascultat dureri şi întristări şi, într-un fel foarte medieval, am făcut training de body language, NLP şi elemente de comunicare interpersonală 😀

Lasă un răspuns

