brandul românesc

Adică tot feisbucul a dat clasă brandurilor contrafăcute, atribuite neprofesioniștilor prin licitație etc. În spatele grădinii carpatine nu văd nimic altceva decât, eventual, mistrețul carpatin. Caz în care mă înclin în fața firmei spaniole horecare, mare specialistă în branding, care a emanat dulce-amarul slogan de turism.

Nu o să vorbesc de evidenta și crasa lipsă de strategie de brand, nici de modul ciudat în care un consorțiu cu Wally Ollins în cap (Aneta avea România la suflet încă dinainte să nășească Brandientul) a fost surclasat. Kestie de bani, o să ziceți. Da, și asta. Dar pe bune că marca alăturată e mai adevărată.

Am calculat câte mii de euro am dat anul trecut impozit și nu am găsit decât încă un motiv să plec cât mai repede din țara asta, unde unii fură și alții înghit. Vorba americanului: mean people suck, nice people swallow. Mă simt de partea nepotrivită a conexiunii în chestiune.

Anunțuri

Un comentariu la “brandul românesc

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s