les delices de cannes

O dată pe an avem posibilitatea să ne clătim ochii cu creațiile premiate la Cannes.  Una dintre campanii, care a primit premiul pentru design, mi se pare genială și cu lovitură țintită la beneficiile Toyotei IQ, mai exact manevrabilitatea.

 Gândită pe un target tânăr și mare amator de computer, ideea generală de a desena litere cu o mașină a fost impecabil executată și a creat un val viral încă de la lansare. Premiul e pentru design, pentru că rezultatul final e un font agreabil, de scris de licean ordonat, tare drăgălaș și atractiv.

Nu știu câte click-uri pe butonul de rezervare de test drive a produs năstrușnicia asta, dar sunt sigură că a făcut ceva. Mai mult, admir curajul și dârzenia celor de la toyota, care au stăruit să arate inovația, chiar dacă pe partea cealaltă sunt probleme cu mașinile rechemate în service și pedale de accelerație care agață.

Viața merge înainte, și bravo celor care tot înainte se uită.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s