oferte care jignesc

Primesc, pe mail, din șirul unor oferte inițial interesante, astăzi, 23 iunie, la ora 20.45, o invitație de 10% discount ca să zbor la shopping la Viena.

Mai întâi m-am gândit să șterg mailul. Pe urmă, procesând din buffer ce imagini înregistrase ochiul, am realizat că e un exemplu bun pentru blog. De obicei, oamenii își citesc mailul dimineața. Mulți mai intră pe la șapte seara. La nouă intră noctambulii. Care e probabilitatea să:

1. ai bani de shopping. aici îmi vine să transcriu o seamă de onomatopee. Clienți de low cost care merg la shoping, duh.

2. citești mailul, să vorbești cu pretina care ar vrea să meargă,

3. să ai bani pe card,

4. sămai ai timp să rezervi…

ca să mă exprim în termenii utilizați de generația a doua din casa mea, e de pork. Doamna de la marketing, vreți consultanță?… Pentru dumneavoastră, gratuit. Ca să nu ne mai jigniți cu mailuri d’ăștia.

Anunțuri

2 comentarii la “oferte care jignesc

  1. Buna Andreea,

    Lista enumerata de tine este foarte adevarata. Din pacate insa timpul necesar trimiterii acestor newslettere a fost mult mai lung decat estimasem initial- se pare ca a fost o problema cu servarul pentru care insa cautam o rezolvare cat mai repede.

    Multumim pentru sesizare.

    Echipa Blue Air

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s