A naibii bază de date

Genial concursul de cross-selling al lui MacD. Dacă până acum stătea lumea pe un produs-două, iaca trei dintr-o lovitură. Plăcut și numărul de premii. Am făcut o concesie adolescentului plictisit din dotare și am comis un lunch supracaloric, primim două lozulețe, scratch-uim și, iată, unul e câștigător.

Procesul stupefiant abia acum începe. În calitate de nașă de baze de date prin vreo trei multinaționale slash holdinguri, mă aștept la o colectare corespunzătoare. În schimb, ni se spune Treceți și dumneavoastră numele și orașul și mă uit, cu gura căscată, cum gigantul trece razant pe lângă o bază de sute de mii de clienți apelabili, emailuibili, căutabili oricând…

Sigur, MacD are bugete de TV. Sigur, să faci database marketing e muncă multă. Dar să faci așa ceva e sacrilegiu, (con)fraților, și nimic mai mult. Mă întreb de unde își vor recruta brand ambasadorii pentru următoarea năstrușnicie. Sau, poate, nu va mai exista nicio năstrușnicie. Niciodată. Deloc.

Of, dar alea trei Mini-uri mai merită un lunch, cândva…

Lasă un răspuns

