Branding de ocazie

Am două exemple delicioaaaseeee azi. De nişte ani încoace, văd o strădanie aproape obsesivă a oamenilor de marketing să folosească toate olimpiadele, campionatele mondiale, eventurile de tot felul pentru împingeri suplimentare de brand în faţa consumatorului. Seminţele de campionat mondial, berea de campionat mondial şi tot aşa. Dar despre hârtia igienică de campionat mondial de fotbal ce ziceţi?… Se schimbă, oare, obiceiurile de cumpărare? Cât la sută dintre cumpărătorii de hârtie igienică sunt bărbaţi care vor aprecia hârtia brand-uită cu mingi de fotbal?…

Continuăm cu exemplul cel mai genial de creare a unui singular dintr-un plural. Dacă vorbim toată ziua de euroi (sau, varianta de cartier, ieuroi) iată şi cum se spune la o bucată: Eurou. Exemplul mi se pare suficient de aproape de ceea ce geniul socialist în materie de branding a creat pentru ginul local: Covagin. Sau de Sindromania care – contrar aparenţelor – nu este un centru de tratament al afecţiunilor psihiatrice. Este firma de turism a sindicatelor.

România este o ţară plină de minţi mari, care creează tâmpenii mici şi multe. A propos, eu am cumpărat hârtia igienică pentru că era cea mai ieftină cu trei straturi 😀 iar ouăle, pentru că erau cele mai proaspete.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s