Numai pentru doamne

Fetelor,

Am trei prieteni necăsătoriţi, care merită câte o nevastă fiecare, să înţeleagă ce-i aia căznicie.

În acelaşi timp, mă preocupă profilarea segmentului de consumatoare – în general – şi am început să o fac după conţinutul poşetelor.

De aceea, vă rog, dacă sunteţi interesate să vă găsiţi perechea 🙂 sau să intraţi în studiul de profilare, trimiteţi-mi la andreea@brandyoutrue.ro o poza cu ce aţi scos din poşeta cu care aţi umblat azi la birou… Plus vârsta, care rămâne între noi. Îmi trebuie la segmentare :), şi permisiunea sau interdicţia de a publica – anonim – poza. Ce ziceţi?




4 comentarii la “Numai pentru doamne

  1. Pingback: Tweets that mention Numai pentru doamne « Pisicka's Book of Marketing -- Topsy.com

  2. Pe când o anchetă asupra portbagajului domnilor? Pun pariu că se pot trage concluzii similare! 🙂
    Aş putea să dau şi un anunţ: „Domn în portbagajul căruia creşte ceapă, care are acolo la îndemână manta de ploaie, cărţi, două perechi de pantofi, ceva medicamente şi hârtie igienică doreşte doamnă în a cărei poşetă sunt mai puţin de 200 gr cosmetice…“

  3. pai stai sa ne terminam proiectu’ asta, ca sa ne putem ocupa de domni…
    Pana atunci, imi datorezi o poza cu poseta nevestii :))

Lasă un răspuns

