alte însemne, aceeaşi poveste

Ieri, la alimentara din colţul străzii, am primit o pungă biodegradabilă care mi-a provocat instantaneu un flash-back.
Vedeţi imaginea la dimensiunea completăÎmi amintesc primul tricou cu I Love New York , primit prin mega-eforturi, în anii de tristă amintire, când principala ştampilă pe care o purtam era sigla PCR de pe carnetul roşu de care nu prea scăpa nimeni. Apoi m-am înfiorat, realizând că am înlocuit un semn ars cu fierul roşu, cu un altul, poate tatuat cu cerneală permanentă, dar, la urma urmei, tot un semn de apartenenţă la o turmă.

Eu nu iubesc New York-ul, pentru simplul motiv că îmi amintesc, de fiecare dată, cum mă izbea lumea pe stradă.Fiecare e atât de grăbit la ale lui, cu un beigel într-o mână şi cafeaua de STarbucks în cealaltă, încât, efectiv, dă peste tine dacă nu te fereşti. Sigur, Times Square, Village-ul, Soho, sigur, Empire STate Building, dar oamenii dau peste tine în cel mai cinic şi cosmopolit oraş pe care l-am văzut vreodată.  Ai mei s-au luptat pentru un tricou cu însemnele astea, iar eu, acum, mă uit cu oroare la o sacoşă. În definitiv, suntem purtători de stigmate, atât doar că trebuie să ne alegem cu atenţie ce purtăm.  S-ar putea să constatăm că nu ne reprezintă.

Lasă un răspuns

