Sloganuri de largă respiraţie

Mergi pe una dintre străzile super-aglomerate din dimineţile de Bucureşti. Pe lâgă tine defilează o „autospecială” de gunoi. Te uiţi la macro-bulinele aliniate, cu mare gust artistic, în lungul liniei curbe a caroseriei. Multe, ca zarzavaturile pe taraba. Dar când îţi ajunge bulina bleu în dreptul ochilor, mai-mai să pierzi direcţia. E un mare coat of arms. Adică un fel de blazon, cu doi lei, zicala casei regale şi un aer festivist care sună cunoscut.  Prăpăd total, ce mai.

Telenovela continuă cu un simbol care te trimite instant cu gândul la organizaţiile secrete care conduc lumea (sau se străduiesc să o conducă). Figuri geometrice, obsesia culorilor steagului, care – de altfel – apar şi la nivelul minunăţiei  bleu precedente, ce mai . Avem di tăti.

Nu spun că Supercom ar fi trebuit să dea bani pe o agenţie, dar cred că ar fi fost gratis să se abţină.Clar e că Supercomul o avea ceva de împărţit cu casa regală şi masoneria; oricum, maşina lor funcţionează ca un espresso. Te trezeşte instant într-o zi pentru care ai- brusc – bună dispoziţie.

Al doilea exemplu, la fel de savuros, vine dintr-o zonă subterană. Se pare că Nihil Sine Deo e o zicere contagioasă. Nu ştiu cât ajută la vânzarea bijuteriilor ieftine sau a accesoriilor pentru telefoane celulare.. Cert e că e deschis, ceea ce ne dă maxime speranţe în viitor 😀  .

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s