BTL geniaaaaaal

Vin la Olăneşti, să mă întâlnesc cu pretini de aici şi de aiurea şi să dezbatem circa o săptămână.

Staţiune de boale şi dureri, deh. Izvorul ics, izvorul chics, izvorul pix. Văd multă lume în vârstă. Nice marketing environment, parol. Dar ceea ce întâlnesc de dimineaţă, pe răcoare, în holul hotelului  mă prăbuşeşte de râs. Lângă recepţie tronează un ditamai standul de la Terapia, cu tot felul de propuneri, care de care mai „gustoase”. Fireşte, lângă stingătorul de incendiu. Nu fac doi paşi şi dau de oroarea numărul doi – un fel de calendar cu săculeţe provenit din imaginaţia pseudo-ovariană de la Farmexim.

Jeez, bro, unde am picat??

După care îmi vine inima la loc. Proprietarul hotelului e farmacist =))

Şi trag cele două concluzii necesare:

1. Marketing pe target, frăţioare, la greu. Vine pensionarul? Ia cu analgezice.

2. Ştiam eu că farmaciştii sunt altfel decât noi, muritorii de rând. Iată că am verificat din nou ipoteza 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s