expresii de brand

Florin Chilian şi-a construit încet, răbdător şi by the book, un brand foarte solid. Răzvrătit, cinic, sensibil, analitic şi, în cele din urmă, ales de băieţii de la Jack Daniels ca ambasador 🙂

Cea mai recentă lansare de disc, la fel de non-conformistă ca toate cele cu care ne-a obişnuit deja, a trecut de clasicul stat pe scaun, cu chitara în braţe.

Am ascultat un disc – matriţă, care urmează să intre în producţie, iar al doilea a fost spart în maniera petrecerilor mediteraneene (sau Middle East), la pâlpâirea molcomă a unei lumânări purtând, evident, brandul naşului lui sour mash.

O potrivire perfectă a două branduri – albumul personajului în alb şi negru, care deschide o poartă nouă în muzica românească plină – citez – de rezultatele intervenţiilor chirurgicale, şi afirmaţia demnă şi îndârjită a butoaielor vechi, cu aroma de old No.7, care sunt făcute aşchii şi apoi dăruite sau vândute cunoscătorului, ca să le folosească drept aromă de grătar.

Urmează rugul, şi tare interesant va fi să vedem dacă România va crucifica mesagerul sau propriul ei autism social. Că tot am vorbit de alb şi negru.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s