Marketing social

O dragă prietenă mă roagă să vorbesc la cea mai nouă iniţiativă a fundaţiei Sensiblu – aceea de a face schimb de experienţă cu mediul NGO. În afara faptului că mă bucură la nebunie că acest copil, Fundaţia, care este, puţin,  şi al meu şi care, tehnic vorbind, a trecut de copilăria mică, e gata să îi înveţe pe alţii ceva, m-am gândit mult la marketingul social.

Ce îmi revine consistent în minte este mixul savant între marketingul social şi cel de servicii publice pe care l-am văzut în Belgia, acum câţiva ani, când am avut şansa să fiu la Bruxelles de ziua naţională. Pompieri care îi învăţau pe copii să nu se joace cu focul, după ce le arătau furtunurile şi floricica-stropitoare, încuiată într-un cilindru de sticlă, pentru a nu uda asistenţa. Poliţia care făcea demo cu câinii, ca să ştii, dacă eşti hoţ, că nu e bine să te pui cu ei. Şi tot aşa. Stimulente pentru comportamente pentru că, în definitiv, asta şi trebuie să faci în marketingul social. Vinzi un comportament care trage după el produse şi servicii. În rest, nu diferă nimic. Aşa că poimâine voi vorbi despre foarte, foarte multe P-uri şi o reţetă în zece puncte.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s