fii excelent. inovează. insistă.

La Capital Plaza, lumea care lucrează în businessul de vârf, aşa numit de lux, deşi cred că nu se mai potriveşte numele, s-a întâlnit pentru un schimb de reţete.

Am reţinut următoarele:

  1. businessurile mici, româneşti, pot da uneori lecţii celor mari. O& Co a crescut în vreme de criză.
  2. două taioare Chanel au zburat din Budapesta aici şi mi-au produs un flashback cu Ceauşeasca.
  3. yin of luxury, yang of discount. interesantă expresie. Îl aşteptăm pe Tao.
  4. ucrainenii renunţă la monobrand şi intră în magazine multibrand.
  5. voi comanda vin de la Ceptura, crama Rottenberg. Fiindcă fac totul, de la doage, de mână. Fiindcă viţa veche are rădăcini adânci. şi fiindcă am văzut un owner absolut inspirat. De la batista de mătase până la conceptul de brand.
  6. Technogym a început în garajul unui italian.
  7. Patek Philippe distruge toate matriţele şi instrumentele folosite la fiecare serie scurtă, astfel încât să fie cu adevărat o serie scurtă. Hublot nu.
  8. Poţi lua masa de seară în cer. La propriu
  9. Dacă îţi doreşti ceva, capeţi. Eu am căpătat cale violet închis 😀
  10. În fine, românii nu pot sta mult la conferinţe. La un moment dat, prezentările se urmăreau din salonul de alături, cu paharul de Menestrel în mână.
  11. Şi cel mai frumos. Nişte oameni din fundul transilvaniei au legat sticlele de pălincă în argint, au făcut o colecţie care îl comemorează exorcist pe Ceauşescu şi au un succes nebun în străinătate.

Sună dement, nu? Şi totuşi, asta e schizofrenia businessului de lux.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s