o femeie adevărată are totdeauna un cuţit în geantă…

…zice Maria, fosta mea asistentă, băgată, acum, până peste cap în proiecte de business reengineering. Ciudată remarcă, bună de un titlu de blog, îmi spun. Pentru că, la o adică, trebuie să fii şi fermier, şi vânător, iar când masa încărcată nu mai e suficientă ca să îmbuneze lumea, să fluturi briceagul cool din poşetă.

Cu un sentiment final de despărţire, un stilou Cerutti şi un album ca oracolele de pe vremuri, atât doar că e cu „copiii” mei, târăsc maşina până acasă. Sunt tristă, pentru multe motive. Apoi găsesc, pe prag, coşul cu flori, de la un client tare drag. Şi cu o zicere care mă face să mă simt, brusc, bine. Pentru că sfârşiturile sunt grele, despărţirile sunt grele, dar cel care păşeşte pe poteca cea nouă eşti tot tu.

Apoi găsesc un email de la un prieten pe care, sper, l-am ajutat să treacă un prag care l-a ţinut în loc multă vreme. Iar relatarea lui optimistă, la nici o lună după ce îl întâlnisem într-o depresie profundă, m-a făcut să mă simt şi mai fericită şi recunoscătoare.

Viaţa e un loc cu multe straturi, depinde la care dintre ele hotărăşti să te opreşti. Şi cât poţi asimila din ceea ce e cu adevărat bun, ignorând lucrurile rele, dureroase, consumatoare.

Şi cred că în final aşa şi sunt. Un om cu un fruct într-o mână şi cu cuţitul în cealaltă. Ca să fiu sigură că trec de coajă 🙂

3 comentarii la “o femeie adevărată are totdeauna un cuţit în geantă…

Lasă un răspuns

