secţiune transversală prin retailul românesc

El cumpără un tutu. sau nulucruri mici şi frumoasepatru zile de muncăbrand attributes, values, statement, differentiation... toata reteta.Alchimişti adevăraţi la Tina Raşa multe promoţii că nu se mai vede produsul

rezultateDoamne, ce zi zăpăcită. Plec de la masaj, apuc să curăţ maşina şi deja e timpul să o apucăm spre târguri de toate felurile. Meşteşugari (şi nu prea) pe Kiseleff. Impresionantă dorinţa de a vinde confecţii ciudate, dar ceea ce m-a mişcat a fost o mică expoziţie de tablouri pointiliste, pe farfurii pătrate. Cea care îmi plăcea era două milioane opt sute de mii. De la târg am fugit să vedem ce au făcut designerii pentru un shop de îmbrăcăminte. Designerii au făcut ceva ce mi-a plăcut. Întrebarea e dacă există fit de target. Cât au vândut.

obiectele în sine, minunat expuse, pe culoarul central de circulaţie, în zona de impuls. Amazing, şi mall-ul din Militari, pe care nu-l văzusem. am dat iama în mărci pe care nu le.  zărisem în România, Un magazin cu nimicuri japoneze mi-a răpit inima. Am cumpărat de la Media Galaxy un antivirus… şi restul e istorie. Mixul e ciudat, de la Paris NATURE până la disperarea cu care auchan a populat fiecare spaţiu cu etichete de promoţie, o armată unduitoare care acoperă, în tăcere, produsele. Iar la Decathlon am făcut prăpăd. Un cuvânt suplimentar despre acesta din urmă. Sistemul de carduri e incredibil. Tu completezi formularul, ei îţi dau cardul provizoriu, cu care te duci la automat, introduci câmpurile de legătură, scanezi codul cardul şi iată. iese cardul definitiv. Jos pălăria pentru un magazin care îţi spune de la intrare că te ajută, unde oamenii se amuză cu biciclete şi mingi, şi unde nu există sport să nu îţi găseşti echipamentul.

Lasă un răspuns

