sclipiri de geniu la polul opus al creativităţii româneşti

cât de simplu pare. Şi cât de mult brainpower a fost investit într-un simplu afiş de stadion, la un concert de formaţie bună. Blackberry, din ce în ce mai conştient de valorile lui de bază şi de cele conexe, a executat de data asta cu lovitură măiastră. Acum înţeleg de ce nu era sponsor Orange. Sau vreun incumbent devenit mobil, în culorile patriei.  Şi aşa ajungi să iubeşti o marcă pe care ai cumpărat-o raţional.

 

Apoi, venind în Bucureşti, nu e de ajuns că dai de aceia pentru care s-a inventat campania antimitocănie (bravo, băieţi). Mai dai şi peste reclama la pufuleţi… Trăiască toţi creativii scăpaţi din lanţ şi clienţii lor, mult mai incompetenţi decât ei. Sau poate nu sunt eu în target…

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s