je ne sais quoi

chiar aşa. Dacă ar fi să defineşti esenţa Parisului , ca brand, ar fi foarte greu.  Ieri am adăugat glazura peste prăjitură. Mergând pe la suprafaţă, cu autobuze, ca să vedem cât mai mult, am rătăcit pe străduţe cu parfum, în spatele Turnului, am mers pe chei, am umblat prin Dom, am mâncat pe lângă pieţe şi pe bănci.DSCF2014

Căutând, seara, un restaurant african,ne-au apucat spumele şi am sărit în metro. Aşa încât am nimerit pe strada pe care s-a filmat aprozarul din Amelie, am mâncat vis-a-vis, la o cârciumă italiană… şi apoi ne-a înnebunit farmecul.

Sunt atât de lucruri minunate, încât plonjonul în Bucureştii cu praf, şanţuri nesimţite, taximetrişti care put a transpiraţie şi idioţi care blochează parcarea în aeroport aminteşte de descinderea din rai în infern.

DSCF2011

Lasă un răspuns

