hall of fame

Dacă cineva mi-ar fi spus că, la un an de la inventare, un produs de marcă proprie poate deveni produsul anului în România, aş fi râs. Dar mă uit la trofeul Oxyancede pe masă şi constat că, acolo unde e entuziasm, neuron şi inspiraţie, se poate.

Mă gândesc la nebunia unui om, care nu doreşte niciodată să iasă pe scenă şi să dea interviu, care a intuit o poziţionare bună. apoi, marketeri pricepuţi şi franţuzoaice inspirate au pus într-un recipient cu un design răs-gândit un produs cu un conţinut răs-reinventat şi testat. În fine, ochi răbdători în ecranul computerului au citit şi aprobat planul de lansare, au avut grijă ca produsul să fie pe raft, şi au sprijinit mersul şovăielnic al primelor luni de vânzări.

Eu am crezut din secunda întâi. Am pe raftul din baie două produse cu marca asta. Unul dintre ele m-a salvat de la o super-iritaţie de la frumoasa piscină a clubului de fiţe la care mergeam la sport. Şi mă bucur că pot să spun despre oamenii ăştia că sunt oamenii mei.

Lasă un răspuns

