Catharsis e un cuvânt mare, dar cand simţi că nu îţi vine să faci nimic, când ziua se desface într-o mie de bucăţi pe care nu le poţi aduna şi care nu au niciun sens, cel mai bine e să dai otul deoparte, aşa cum schimbi o poză pe iphone, şi să faci ceva care îţi place. 

Voiam de mult timp să pregătesc un cadou unui prieten drag, care tot încearcă să treacă oceanul ca să mai bem un vin şi să mai depănăm. Venind de prin tot felul de magazine, uitându-mă la ce mai inventează lumea în piaţă, cumpărând mărunţişurile pe care le mai aveam de cumpărat, cu mintea împrăştiată după o seară ezoterico-socială şi o dimineaţă de plonjon, am avut senzaţia certă că nu trebuie să fac nimic.

Aşa că am luat culorile şi am pregătit cadoul- şi mi-am amintit cum, pe vremuri, femeile împleteau cămăşi magice, care să îl apere de rele pe cel care pleca în cruciadă.  Cred din ce îm ce mai mult că timpul pe care îl investeşi gândindu-te la ce să iei, cum împachetezi, ce scrii încarcă obiectul cu ceea ce ai gândit. Doamne-ajută de disciplina mentală… Şi iată cum explicăm obsesia orientalilor pentru cadouri…

Lasă un răspuns

