limba română pentru adolescenţi

sentimentul generat de un frumos concurs interactiv pe internet: oroare.

surfuiesc, lucrând ceva pe ultima sută de metri înainte să mă pregătesc de decolare, şi constat că o idee bună – recrutare de clienţi prin concurs – la care agenţia românească nu avea de făcut decât o adaptare, pentru că se ştie cum vin ambalate de-a gata toate vizualurile şi declinările pentru mărcile mari de cosmetice, e executată catastrofal.

copywriter este o meserie, dragi colegi.

gramaticaiar tendinţa este să luăm, la repezeală, ce am învăţat prin liceu şi să ne înfigem la greşeli de tipul celei alăturate. Categoric, nu este o greşeală dactilo. vizualurile sunt văzute de o grămadă de lume.  E din categoria  noştrii, mingie, vreau decât. Micii şi tinerii agramaţi.

Trist este că această campanie se adresează aceluiaşi segment. Deci să nu ne mai mirăm că puştii care şi-au pus manele la tonurile de apel scriu cu erori gramaticale majore, se exprimă ciuntit şi şchiop şi nu sunt în stare să compună o frază cu mai multe subordonate.

Limba noastră-i o comoară… şi cine a înfundat-o în adâncuri a săpat, bag seama, cu o un instrument de foraj profesionist, de vreme ce n-o mai putem scoate de acolo.

Mare naţiune, mare şi voluptos viitor.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s