Magie, pur si simplu

Imi amintesc un filmulet destul de previzibil, in care o frumoasa gateste, iar mancarea absoarbe toate emotiile si starile ei, ca in final sa devina un mijloc de manifestare.
De o buna bucata de vreme, gatesc tot felul de lucruri care nu imi ies asa cum as fi vrut. Sau cum imi ieseau mie, de obicei 🙂
Azi, copilul are prietenul in vizita. Casa prinde viata. Incercam sa comandam mancare indiana… nu ne raspunde nimeni. Ma dezlantui cu un peste plachie, si cu un sufleu de broccoli, si cu mere si gutui coapte, fara scortisoara, ca sa manance si mofturosul. Pentru prima oara, dupa mult timp, am inspiratie, dar pestele se revarsa, misterios, peste marginile tavii si pe fundul incins al cuptorului picura ulei si untura de peste. La etaj, unde curgea, ca mierea, un film pe dvd-ul laptopului, vine iz de fum. Cobor, toata sufrageria si bucataria erau indundate in ceata de la uleiul ars.
Am deschis geamuri si usi, spiralele magice au inceput sa se invarteasca, innebunite, iar fumul iesea din casa, odata cu ceva statut, muced, rau, de afara aerul de ploaie s-a napustit, rece si curat. Aerul in casa s-a schimbat.
Suna telefonul. Restaurantul indian livreaza, fireste.
Totul e gata la timp, pestele copt, si fructele coapte, si broccoli copt, am recreat vatra aceea misterioasa, pantecele fierbinte in care se incheaga concoctul magic, iar pranzul, vorbele cu copiii, totul e, brusc, altfel. Vizibil, sensibil, fizic altfel.
Sunt gata pentru pasul urmator.

Lasă un răspuns

